Rólunk A cég története .....
A cég története egy ember álmával kezdődött, amit régóta dédelgetett. Rex Maughan egy olyan üzlet megteremtéséről álmodott, ami egyesíti az ember két régi álmát: az egészséges életet és az anyagi függetlenséget.
Az általa életre hívott kutatócsoport 1978-ra sikeresen megoldotta a Forever Living Products cég termékeinek legfőbb alapanyagának, az Aloe Verának a természetes úton történő tartósítását, lehetővé téve annak minőségromlás nélküli szállítását, tárolását. Ekkorra készen állt a marketingterv is, mely az évek hosszú során át bizonyította életképességét.
Rex Maughan 1978-ban az Arizonai Phoenix-ben megtartotta az első üzleti összejövetelét 43 üzletember részvételével, ezzel elindította hódító útjára azt a céget, mely emberek millióinak biztosít egészséget, megélhetést, karriert.
Az FLP birtokolja a világ Aloe ültetvényeinek több mint 90%-át (Texas állam, USA; Mexikó; Dominikai Köztársaság). Az ültetvényeken kizárólagos szabadalom alapján folyik a növény termesztése. Az FLP az Aloe Vera Barbadensis Miller természetes alapokon nyugvó stabilizálási eljárása világszabadalmának tulajdonosa. A cég sok kézi munkát felhasználva kizárólag a növény géljét hasznosítja. A világon egyedül álló módon komplett, minden igényt kielégítő termékcsaládot állít elő az Aloe Vera géljéből. A termékcsalád tagjai harmonizálnak egymással, felerősítik egymás kedvező hatásait. Ezt a harmóniát felkészült, világszerte elismert tudós gárda közreműködése teszi lehetővé.
Az FLP nagy igényességgel, gyógyszergyártási technológiai színvonalon és tisztasággal állítja elő termékeit!
A cég - egyedülálló módon - már alapításától (1978) kezdve hitelek, részvénykibocsátások nélkül működik, kutat és fejleszt. Ezt óriási tőkeereje teszi lehetővé. Nincs kitéve a tőzsde spekulációjának. Forgalmának (2008-ban 2,5 milliárd dollár) évi növekedése sokszorosan felülmúlja a legtöbb vállalatét, miután a forgalom 17-25%-kal növekszik.
Egyetlen család birtokolja a teljes vertikumot, a kutatástól, az alapanyag-termelésen, a feldolgozáson át a forgalmazásig. Hosszú távú stabilitását az is előmozdítja, hogy már három családi generáció vesz részt a vállalat irányításában.
A kereskedelem-technika egyik legmodernebb változatát, a network marketing egy továbbfejlesztett változatát, a team-marketinget alkalmazza a forgalmazásban, azaz maga az elégedett fogyasztó a reklám és a tanácsadó, aki átadja terméktapasztalatát és tudását másoknak. Ennek a munkának az ellenértékeként jutalékot kap.
A cég rendszeres, magas szintű, ingyenes továbbképzési lehetőséget is biztosít elkötelezett partnerei számára. (A marketingrendszernek megfelelően a világ több mint 150 országában több mint 11millió munkatárs tevékenykedik). A kiváló és egyre bővülő választékú termékek mellett ez a rendszer lehetővé teszi a töretlen gyors forgalomnövekedést és az eredményes működést. Aki a cég elkötelezett partnere lesz - és ez lehet bárki -, hosszú távon számíthat egészségének, szépségének és egzisztenciális biztonságának megteremtésére, megóvására.
A szövegben emeld ki a fontos információt és híreket.