Kérdések -----Válaszok

2013.03.13 11:04

 

K: Hogyan rendelhetek?

V: A Kapcsolat menüben megtalálhatja összes irodánk címét, ahol személyesen vásárolhat, illetve telecenteres telefonszámainkat, melyeken telefonon adhatja rendeléseit. A www.flpshop.hu oldalon pedig internetes rendeléseket bonyolíthat.



K: Hol találhatok árlistát?

V: A Letöltések menüben letöltheti az árlistát PDF formátumban.



K: Vásárolhatok terméket másik országban?

V: Csak abban az esetben, ha az adott országban ön nemzetközi szponzorálás útján regisztrált termékforgalmazó. A megrendelt termékeket csak abban az országban szállítják ki az ön részére, ahol megrendelte azokat.



K: Hogyan fizethetek?

A: webshopos rendelés esetében utánvéttel a futárnak, illetve a www.flpshop.hu oldalon a megrendeléskor bankkártyával fizethet. Telecenteres rendelés esetén csak utánvétes fizetési módra van lehetőség. Irodáinkban pedig készpénzzel és bankkártyával fizethet.



K: Mi az az azonosító, melyet bankkártyám adatainak megadásakor kérnek?

V: Az ön védelme érdekében kérünk egy háromjegyű titkos kódot (ez a bankkártya hátoldalán található), hogy illetéktelen személy ne élhessen vissza az ön bankkártyájával. A részletekért kérjük, vegye fel a kapcsolatot bankjával.



K: Mit tehetek ha nem működik a jelszavam?

V: Központi irodánk IT részlege telefonon illetve e-mailben (it@flpseeu.hu) segíthet önnek e probléma megoldásában.



K: Hogyan változtathatom meg a jelszavamat?

V: Kattintson a Biztonsági beállításokra, ahol megadhatja és elmentheti új jelszavát.



K: Mit jelentenek a kóser és iszlám pecsétek?

V: A kóser és iszlám pecsétek azt jelzik, hogy termékeink megfelelnek azoknak a szigorú táplálkozási szabályoknak, amelyeket a zsidó és iszlám vallások állítottak fel.



K: Szedhetek-e egy bizonyos terméket valamilyen megbetegedésre?

V: Nem kívánjuk úgy bemutatni termékeinket, hogy azok gyógyszerként volnának használhatók, vagy betegségek gyógyítására. Ez Üzletpolitikánk megsértése volna, és a hatályban lévő jogszabályok is tiltják. Termékeink táplálék-kiegészítők, táplálékok és kozmetikumok, melyeket általános egészségünk, jólétünk illetve szépségünk megőrzése, fenntartása érdekében használhatunk.



K: Hogyan ellenőrizhetem karton pontjaimat?

V: Kattintson a Teljesítményem menüre, majd fogadja el a Pontinformációs nyilatkozatot, hogy megtekinthesse karton pontjait.



K: Hogyan változtathatom meg regisztrált címemet?

V: Bármelyik irodánkban beszerezheti az ezt a célt szolgáló adatmódosító nyomtatványt. A nyomtatványt - hiánytalanul kitöltve és aláírásával ellátva - bármely irodánkban leadhatja, ami alapján módosítjuk címét. Szeretnénk tájékoztatni, hogy lehetőség van külön számlázási és levelezési cím nyilvántartására, melyeket külön-külön adatmódosító nyomtatványokon - egyértelműen jelölve, hogy melyik cím, mely típusú - jelenthet be irodáinkban.  



K: Megváltoztathatom szponzoromat?

V: Üzletpolitikánk tiltja a szponzorváltást, kivéve akkor, ha speciális körülmények ezt indokolják. Amennyiben részletesebb információra van szüksége, kérjük vegye fel a kapcsolatot ország igazgatójával.



K: Mit tegyek, ha a továbbiakban nem kívánok termékforgalmazó lenni?

V: Amennyiben egyszerűen megszünteti termékforgalmazói jogviszonyát, és nincsen önnél termék, melyet szeretne visszavásároltatni, töltse le 'Termékforgalmazói jogviszony megszüntetése' elnevezésű nyomtatványunkat a Letöltésekmenüből és hiánytalanul kitöltve, valamint  aláírásával ellátva juttassa el központi irodánkba. Amennyiben forgalmazói státuszát nem egyedül, hanem házas- vagy élettársával közösen birtokolja, és házas- vagy élettársa sem kíván a jövőben termékforgalmazó lenni, mindketten írják alá a nyomtatványt. Ha van önnél olyan termék, melyet szeretne visszavásároltatni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot központi irodánkkal.

 

Készíts ingyenes honlapot Webnode